Tuesday, June 19, 2012

Oh PC ku.......

Salam semua....petang nie sedih ckit woo....(gediks je)... yela, aku nyer pc corrupt... tp doc2 yg kt scan xerox je la corrupt...hadoi.... da la banyak doc dalam 2......ish2.....

aku panggil dak ict si hazril 2 pon dia x dapat nk betulkan....hurm....2 la terrorist mmg selalu kena cm nie....hahaha.... da la ri 2 dorg da betulkan pc aku sbb pc aku banyak virus2....nie lak corrupt....oh no! (gaya percakapan ala kak yana)..... sedih wooooooo.....

tp x pe la...da nasib...chillllllllll...... pas nie nk insaf la dari download2 nie...hahaha... insaf sekejap je pon...nanti jadi lagi..... :P hehehhee............. maklumlah banyak permintaan la katekan...hihihi.... perasan tol aku nie.... :P


Sedih....muka aku cm nie ke????????????? oh no!.... lagi comel ade la muka aku....hahahha

Urm...sebagai pengajaran, x mo download2 lagi....wt mase skang......now nk clear2 kan virus2 yg terperosok dalam pc ku ini.....bile da hilang, barulah mula semula....hahhaa... :P


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...