Tuesday, October 11, 2011

Ku Merindu...

 berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu

Assalamualaikum.... (hurm..x penah2 aku bg salam)....
Pada entry kali nie, aku saje je nk bercerita tentang perasaan ku pada seseorang... Lirik yg tertulis di atas 2 merupakan lagu yang dinyanyikan oleh Pasha Ungu dan Adele... Penghujung Cintaku.... Hurm.. Penghujung Cinta?? Aku plak merasakan yang sejak aku bertentang mata dengan si dia, aku dapat rasakan satu perasaan yang lain sgt2.... Lain cm ne ek? actually sebenar nyer sukar digambarkan dengan kata2.... Pe yang aku rase nie hanya Tuhan yang mengetahui saja... If let say aku bercerita dengan kawan, maybe ade yang akan paham... Maybe ade yg x paham kan... Susah sebenar nyer... Kalau cite, salah... Kalau x cite, nanti kate aku nie x nk berkongsi pape plak.... Susah2...

Tp untuk sementara waktu nie, aku bertekad hanya untuk luahkan pe yg aku rase hanya pada blog tercintaku ini.... Hanya kalbu yang mengenal manikam... Aik... cm pelik je kan... aku pon x taw pe makna peribahasa 2... saje2 je tulis sbb aku suka lagu 2... Ok..aku akan bercerita mengenai lelaki yg aku cite td... lelaki nie aku rase n nampak baik... setiap kali bertentang mata dengan dia, hati aku rase cm berdebar2 je taw.. x taw nk gambarkan perasaan ku nie cm ne....

Actually aku x la kenal pon ngan laki nie.... dia pada aku sorg yg biase2 je.. tp ade satu daya tarikan pada dia yg aku seakan tertarik dan sentiasa nk tgk dia.... tp bila dia dengan perempuan lain, aku x taw nape seakan cemburu... org ckp cemburu tanda nyer sayang... SAYANG?? hurm...cuma aku la suka kt dia...tp dia x taw yg aku suka kt dia... Aku malu nk berterus terang pada dia... pada aku, lebih baik aku suka pada dia melalui jauh je.. aku sentiasa doakan kebahagiaan dia, sentiasa doakan dia berjaya dalam hidup dia walaupun dia x taw aku suka pada dia...

X pela... pe yg aku boleh buat now, hanya doakan yg terbaik buat diri dia... Semoga dia terus berjaya dalam kerjaya dia.... Aku hanya mampu melihat dan merindui dia dari jauh saja.....

Ok la kengkawang... C U to next entry..

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...