Monday, October 31, 2011

Annual Dinner

Esok buat pertama kalinya, tanggal 1hb November 2011 aku akan menghadiri Annual Dinner... Annual Dinner UEM Land Berhad dan seluruh anak syarikat UEM Group bahagian selatan seperti PLUS dan lain2... Hurm.. x sabar rase nyer..hiihihi... Sejak diberitahu untuk diadakan Annual Dinner, aku merasa sangat excited.. Yela, x penah pegi dinner la katekan... Last pegi pon mase dinner untuk konvo dulu... tp 2 ngan kawan2 time study dulu... Nie dinner dengan orang2 opis dan org2 luar... Hurm.. mcm mane la nanti kan...

Bercakap mengenai dinner nie, dari awal2 lagik dorg da bgtaw tema untuk dinner nie ialah "Culture of The World".. Hurm..terfikir gak aku, baju macam mane la aku nk pakai nanti... Mcm2 la ade dalam fikiran aku nie taw sebenar nyer... Mcm2 fesyen ade dalam fikiran aku nie taw kalau korang nk taw... Nk pakai baju jubah ala2 kebaya la, jubah la, n mcm2 lagi la... tp x de satu pon yg menjadi aku nk pakai...hihihi... Lastly, aku decide pakai baju kurung kain cotton je...huhuhu... 2 pon nasib baik la mak aku bawak balik baju...huhuhuh.... kalau x, mmg x sempat la aku nk cari baju...hihihihi...

Aku kena jadi usherette taw... First time kena jadi usherette nie... Takut pon ade walaupun Puan Sohailah ckp tugas nyer mudah.. Mudah2 pon, kalau da silap tunjuk tempat duk org, malu gak kan..hihihi... Aku nk pakai kasut tinggi.. Hopefully, aku x terpelecok esok malam...hahaha.. x biase la katekan pakai kasut tinggi...huhuhuhu... Esok malam aku berdoa agar semua nyer berjalan dengan lancar...huhuh :)

Nie upacara majlis dinner malam esok... Hurm..x taw la bis awal ke x...


Ok la..nanti aku update lagi yer pasal dinner sok.. C U...

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...