Monday, October 10, 2011

Group yang mula aku minati.....

Group nie dinamakan Forteen taw... Hurm..nk cite nk cm ne ek... Aku start suka dorg nie bile dengar lagu dorg kt radio... Tp time 2 suka2 cm 2 je la... X de la excited mane kan...huhuhu... Mula2 aku dengar lagu dorg nie cm biase2 je... Tp bile da ari2 kuar kt Hot FM, aku da makin suka lagu nie taw... Aku ingat kan group nie dari Indonesia tp rupa-rupanyer dr Malaysia deh.... Paling bertuah mereka nie melangkah ke dunia seni nie di bawah bimbingan Edry KRU.. Nama Forteen nie sebenarnyer dipilih sendiri oleh Edry yang membawa maksud "Untuk Remaja".. Terbaik la dorg ditambah lagi dengan muka yg CUTE...hehehe...Nie aku de buat ckit kaji selidik tentang dorg...hahaha... Selidik la sgt yer :P.

Muhammad Ridzuan Sharifuddin (One)

Saifu Ridzuan Abd Hamid
 Muhammad Izzul Islam Mazlan
 Mohd Arif Ameerais Azhar
 Jom kita layan Official Video untuk lagu "Berdua Bersatu".. Layan....... :)
Ok la.. C U to next Entry... :)

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...