Friday, October 14, 2011

Stacy - Kisah Dongeng

Aku suka lagu nie... Kalau nk taw, nie la lagu yang jadi tema cite Cinta Elysa (TV3) tue... Alah...yg si Johan (Botak) ngan Fasha Sandha berlakon 2.... Aku suka sgt2 cite 2 taw... Sampaikan sanggup download cerita 2 dr Episod 1 sampai la skang... Kalau korang nk download, ley pegi kt laman web nie Pereka Cerita - Cinta Elysa. Kt ctu memang up to date la... Kalau cite 2 ditayangkan semlm, ri nie kita da boleh download da... Kt pc umah aku da buat satu folder untuk cite nie taw... Huhuhu... X sabar la nk tggu episod seterusnyer....

Ok la..aku bukan nk cite pasal cite nie sebenarnyer.. Aku sebenarnyer nk cite pasal lagu stacy nie ha... Mase first time aku dengar, aku cm x berapa suka sgt taw lagu nie... X taw kenapa.. Tp bile da selalu dengar kt Hot Fm, aku da jadi suka da dengar lagu 2... Pas 2 ade la satu ari 2, aku tgh duduk2 depan tv, tibe kuar la lagu stacy nie... Video music lagu nie.. Kalau korang nk taw, boleh menitis airmata aku tgk video 2 taw... Sedih.. Seb bek la time 2 aku sorg2 je.. Kalau x, mmg kena ejek je la ngan mak n adik2 aku..huhuhu... Tp mmg betul, first time aku tgk video nie aku nangis.. Sedih wooo... huhuhu... Ape kate korang, layan video nie... Kalau korang x sedih, x taw la.. Maybe, aku yang sensitif kot...huhuhu...


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Chorus
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Ulang Chorus
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Dengarkan lah lagu nie...best... Menyayat hati woo..huhu...
C U next entry :)

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...