Tuesday, January 3, 2012

Baju....

Bismillah... Salam dan hye semua... Ari nie tibe2 aku terpanggil untuk meng'update' my beloved blog...kihkihkih... beloved la SANGAT yer... Aku saje je nk update blog nie pepagi... yela, pepagi kan otak tgh fresh... segar bugar lagik.. so, banyak la idea untuk menulis...hahaha... tp 2 pon kalau ade topic la... kalau x de topic, jangan arap den nk menulis pepagi nie... :P

ok la, den sebenor nyer nk cite pasal pagi td time den nk p keja... den pegi la dapur nk breakfast... mak den pon ado kt dapur... (pesal aku tetibe ckp N9 plak nie). peh 2 mak den ckp kt den cm nie - "aik..lawa baju..cm nk berjalan je"... aik...mak den nie cm x penah nampak plak den pakai baju nie p keja..ish2..confius...hahaha... den torus la ckp kt mak den 2 cm nie - mane de mak.. biase2 je...anak mak nie kan lawa...hahaha..." perasan tol la den nie... :P...hahahaha... x de la... kalau den x puji diri den nie, sapo laie nk puji den...hehehe...

kita berbalik kepada percakapan biase la...penat la tertiru ckp org nogori nie..huhuhuhu... nie la first time mak aku tegur aku pakai baju untuk aku pegi keja nie... selama nie x de plak mak tegur...huhuhu... baju nie pon biase2 je... hurm... t aku nk cari baju cm nie lagi la... selesa taw pakai dengan saiz badan aku yg x berapa nk cantik sangat nie... boleh la untuk org yg badan berisi nk bergaya kan.... :)

ok la...2 je la aku nk cite sebenar nyer...hehehe... jumpe laie di lain waktu yer... :)












Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...