Monday, January 16, 2012

Dokumentari Dato' Siti Nurhaliza

Bismillah...

Salam dan Selamat Pagi Semua...

Hye all.. ok.. sebentar td kan aku ckp aku  x de idea kan nk menaip entry aku yang kadang2 panjang berjela2 n kadang2 ringkas..hehehe... Skang da de idea.. Nie aku nk cite la pasal Dokumentari Siti Nurhaliza yang da disiarkan kt Channel Astro History 555 ari rabu ari 2... Hurm... Aku nk cite la ckit pe yg aku da tonton kan.. :)... Dok.Ct nie bermula time dia kecik2 dulu, comel taw Dato' ct time kecik... hehehe... kalau korang x tgk lagik doc nie, jom layan video bawah nie... Layaaaannnn...... ;)


Kalau korang tgk Dato' Ct dalam doc nie, mmg SANGATCOMEL! 

Jumpe lagi...hehehe 




No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...