Thursday, January 12, 2012

Kemalangan ngeri di Stesen Minyak

Bismillah...

Salam semua...

Td aku buka fb aku.. pas 2 kat wall kak salina ade la satu video nie pasal kemalangan ngeri kt Petronas... Mmg kalau korang tgk video nie, mmg ngeri la... Yela, ade org kot kt ctu.. Pas 2 aku baru dapat info (chewah...da cm penyiasat lak), budak yang dalam video 2 budak yang ade dalam salah sebuah kereta yg berlanggar 2 n tercampak.. but aku x taw la dalam kereta yang mane satu kan..huhuhu... Tp mmg ngeri la... rase cm takut lak nk isi minyak..huhuhu... Ok la..korang tgk la video nie... Kate nyer kemalangan nie terjadi kt Pahang but nk taw detail tu aku x dapat la pastikan wt mase skang yer...

 
Cube korang tgk betul2 video nie....
So, pas nie, hati2 yer.. dan aku akan sentiasa ingatkan diri aku supaya hati2 dan sentiasa berjaga2... :)

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...