Friday, January 27, 2012

Ke Nogori Sembilan Kito.... :)

Salam semua...

Hye... Now aku berada di umah pakcik aku di Negeri Sembilan... Urm...sempena dengan majlis pertunangan anak nyer esok iaitu Kak Long... Da nk tunang da kak long..huhuhu... aku x taw lg bape ari aku akan berada di sini... maybe balik esok dan maybe balik ari pagi ahad... aku ikut je ayah...hehehe... mane2 la... :)

Mulanyer aku rase cm x nk pegi td... Tp bile da sampai cni, ok jer...hehehe... cuma alang je la x sampai lagi.. ye la, alang kan yg paling kecoh antara adik beradik sepupu aku nie... dia la yg paling ceria meria...hahaha... Ok la kawan2 ku sekalian, nanti aku update lagi yer... Aku update gambor2 n sepanjang majlis yg akan berlangsung esok.. :) urm...2 minggu berturut2 aku berjalan sakan.. yeeehaaaa.... :)

Lovely

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...