Friday, January 6, 2012

Hilang... :(

Bismillah...

Salam dan Hye Semua...

Semalam buat pertama kalinya aku telah drive ke mydin dengan ayah, mak and adik2 aku... Ayah siap duk belakang 2.. Aku ingat ayah nk bawak keta...huhuhu... Begitu berhati2 aku drive...ahahaha... :p... Aku bukan nyer nk cite pasal nie, aku nk cite pasal penutup rim kt tayar kereta aku hilang! Hish!

Cm no boleh hilang?? Mase kuar dari opis n sampai je kt umah, benda 2 ade lagik... pas 2 malam td kan aku pegi mydin dengan family aku... bile da sampai mydin 2, aku tgk ade lagi benda 2... tp bile nk letak barang kt kereta, time 2 la aku tgk da x de... haduh... mcm mane la boleh hilang benda 2.... padahal sebelum masuk mydin 2, aku tgk benda 2 ade lagik... Ish2! sape la yg gatal2 tgn amik 2..... Da la ayah aku ri 2 baru je tukar benda 2... Geram tol la.... kalau jatuh, mesti aku da perasan dari awal before aku masuk mydin... selalu nyer kalau aku tinggal kan kereta, aku check semua... pastikan berkunci n sume ok... tp bile je nk letak barang dalam kereta semlm, da X DE! hampeh betol la sape yg amik 2... geram tol aku!

Da la satu penutup rim 2 je da berbelas2 ringgit... mmg la x mahal, tp mesti ayah aku pk aku yg ilangkan benda 2... heeee....kalau betul la ade org amik, aku rase cm nk PELANGKUNG je kepala org 2... GERAM! pas nie aku nk suh ayah letak cermin kecik 2 plak... kalau benda 2 ilang gak, mmg la.....heeee.... Sabar fiza..... :(

Ok la kawan2.. 2 je aku nk cite... :(

Jumpe lagi..

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...