Friday, July 13, 2012

Kenapa?? Persediaan Pose...

Salam uolls... Selamat pagi...urm..da pagi da kan.... pe kabar pembace2 tegar blog ku.... maap la yer sbb da lame x mengupdate blog ku nie....huhuhu....cian kan...bukan pe, aku cuma x de ape yang nk diceritakan.....kalau ade pon, otak nie x ley bergerak nk karang ayat....huhuhu.....cian kan kat aku... :(

Oh ye, actually aku nk ckp la pasal pe yang jadi pada aku sejak akhir2 nie.... aku sejak akhir2 nie x taw kenapa tiap2 malam mesti rase sayu je hati nie...... kenapa? oh....aku pon x taw ler...nk explain tentang ati aku, tentang ape yang aku rase pon aku x taw nk explain cm ne......

Aku setakat nie boleh lagi kawal perasaan aku..... ala...actually x de pe sebenar nyer...saje je gediks2 santai nk ckp kt blog cm nie.....huhuhu... oh ye, korang cm ne ngan persediaan nk puasa korang nie?? tinggal lagi seminggu kan nk puasa..... aku, InsyaAllah aku akan bersedia.... alahaiii...cm la korang x biase pose kan sebelum nie.... mesti la da biase kan....cuma persediaan dari segi barang2 untuk masak 2 la kena beli kan..... oh...kalau korang nk taw, kalau family aku nie mesti ade stok telur banyak2 kt umah... Almaklumlah kalau tiap kali sahur, x de la tiap kali, selang 2 atau 3 ari mesti kitaorg akan makan telur.. x kesah la telur goreng ke cm tu je ke, telur gorang masak kicap ke... n yang masak 2 kadang2 aku n kadang2 mak aku.... tp kebanyakkan nyer mestilah mak aku kan....huhuhu (pe la aku nie ek)..... aku kalau x masak, akan tolong2 mak buat benda lain cm sediakan pinggan2, cawan, buat air panas n last skali akan kejutkan adik2..... adik2 aku nie kena kejut awal ckit sbb dorg nie susah tol nk bangun sahur...kadang2 kalau kuatkan volume suara sampai 5 pon x terjaga..... kalau kejut dorg cm kejutkan satu kampung....huhuhu...n keadaan nie bukan je time nk sahur, time nk g sekolah pon same....ish2... xbek kan ngutuk adik sendiri...hihihi...padahal aku dulu pon same je...hahaha.... xpe la, t ari raya aku minta maap la ngan dorg...plus kena bg duit raya...huhuhu.... biasa la budak2 kan....dok tggu2 duit raya....hahaha...

Urm....seminggu awal ek aku cite pasal pose nie...huhuhu... x pe la...aku kan advance...hahaha..... ok la kawan2 t aku update lagi yer tentang macam2 lagi perkara..... n lastly, jangan bosan bace blog aku.... tq support me ;)

Love You All,


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...