Thursday, November 22, 2012

Tah hape2 tah!

Assalamualaikum....

Selamat malam semua.... ari nie ari cuti untuk rakyat Johor... Kenapa?? P tgk kalendar sane, t korang taw la nape...hehehe.... Jangan mare arrrrr....

Actually aku nk cite pasal satu kejadian yang berlaku antara aku ngan satu mamat kedai kasut nie.... aku ingat aku sorg je perasan ngan perangai mamat nie, tp rupanyer adik aku pon pasan.... ish! sangat geram taw! 

Cite nyer cm nie.... Pada satu malam...ececece...ish...da cm budak sekolah da cite cm tu... okaylah..cite nyer cm nie... dua org adik laki aku tu nk beli kasut/selipar... n then aku bawak la dorg pegi satu kedai kasut nie...kedainyer x de la besar mane pon... biasa2 je... 

Aku ngan adik aku 2 org tu masuk la dalam kedai mamat nie... pas 2 kitaorg tgk2 la kt bahagian selipar... n then, adik aku tanye la pada mamat nie... (mase tu mamat tu x hiraukan kitaorg masuk kedai dia + plus tgh main handphone).... 

Pas 2 adik aku berkenan pada satu selipar nie.... aku tolong la tanye kan kt mamat nie... lebih kurang cm nie la perbualan nyer 

Aku : Bang, nie selipar untuk perempuan ke lelaki yer bang?

Mamat tu : Lelaki la...ade ke perempuan pakai selipar saiz 44?? (dalam nada menyindir)

Aku : Oo..ye ke bang...okay tq yer

Mamat tu : urm..okay.. (sambung balik main handphone)

Aku rase geram dengan layanan dia tu... siap menyindir 2... ish! sengal betul mamat nie! seb bek ade pembantu dia lagi sorg yang kira cm friendly la jugak... so, x de la bengang tahap gaban... tp rase bengang tu still ade... pembantu dia 2 layan aku n adik2 aku ngan baik je... senyum je... tp mamat tu! senyum pon tidak! 

hey helllooooo... kalau ikutkan ati, x nk beli kasut kt ctu.... tp sbb adik aku nk sangat selipar 2, aku beli jugak.... ish! aku rase macam nk pelangkung je kepalaa mamat tu laju2... ish2!! fiza2... ganas tol kan aku nie...huhuhu... x de la, aku gurau jer.... aku mane la berani nk buat cm tu kan...hihihi...

Pas 2 mase nk bayar n blah tu, ade la sorg pompuan cantik nie masuk kedai dia.... kira nyer cm gaya dia nie cm org kaya laa... aku tgk, bile je pompuan cantik nie masuk kedai dia, terus dia stop main handphone n terus layan pompuan cantik 2.... lembut nyer ko layan yer... ngan aku td, punyer la x nk layan...ish! geram! bukan geram x dilayan, tp geram ngan sikap dia 2...haih! sabor je la.... kiranya mamat nie memilih la jugak nk layan pelanggan yang mcm mane kan... dari saat tu, tiap kali ade mamat tu kt kedai tu, tiap kali tu aku x nk masuk da.... bile dia x de je, baru aku g kedai dia.... urm..bukan berdendam...tp bior la ati aku coolll dulu yer... :) 

Kalau korg bace nie, x kesah la korang nk ckp aku nie ngada2 ke pe...aku cuma luahkan pe yang aku rase.... :)

Okaylah kawan2..jumpe lagi yer... aku nk kemas baju nie...esok nk g beriadah bersama keluarga!! Jumpe lagi yer...

Bubbyeeee.... Muuuuaaahhhhh!!! ;)


 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...