Wednesday, November 21, 2012

Anuar Zain & Nora Danish

Assalamualaikum....

Petang2 yang redup cm nk ujan nie bace gosip best 2...hehehe...Actually nie aku nk tunjuk gambar yang aku amik dari Roti Kaya.. Gosip pasal si cantik manis Nora Danish (ND) ngan jejaka idaman malaya kata nyer... si anuar zain (AZ) tu... 

Semlm aku ade bace la pasal gosip dorg nie... Berdasarkan kenyataan Anuar Zain, ND nie ade ciri2 untuk dia buat isteri...wah2..... selalu org akan ckp ade ciri2 untuk jadikan GF...nie terus isteri...haaa....ko ado?? x do kan...hikhikhikhik....

X pe la...kalau da jodoh dorg, nk buat cm ne kan....as public figure, semua pasal dorg, semua nyer akan taw... urm... kalau ade berita yang menggembirakan tu jangan la disorok2 yer..hihihi... :)

Kalau korang yg x penah tgk lagi gambor dorg nie...meh aku tunjuk....nampak cewwwiiitttt sangat.... (ayat nk gediks! sepak kang! :P)

 haaa...tgk... cewwwiiitttt sangat kan ;P

okay lah...itu saje aku nk tunjuk....hehehe...

Jumpe lagi kawan2 ku tersayang...

Bubyyyeeee...muaaahhhhhh!!

 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...