Monday, November 19, 2012

X sabar nyer....

Assalamualaikum....

Hye readers...fuyooo...speaking nampak nyer cik Fiza nie...hahaha... saje jer.. :P... Ari ni ari Isnin...hari lemau sedunia...hikhikhik....

Oh yer, ckp pasal hari sedunia nie, td pagi aku dengar radio era...pas 2 tajuk pagi tu lak pasal "Hari Lelaki sedunia" dan "Hari Tandas Sedunia"....hehehe...pelik tol la...tandas pon ade harinyer gak...ish2... :P

Agaknyer dorg buat ari tandas sedunia nie sbb nk bg org2 yang cuci tandas 2 relaks kot ri nie...huhuhu... 2 andaian aku jer la... :P... Kalau pasal hari lelaki sedunia 2 x heran sangat la sbb pompuan pon ade hari sedunia dipanggil "Hari Wanita Sedunia"...so, x heran la kalau lelaki pon ade hari sedunia dorg nie...hikhikhik.... Patot nyer kalau da hari lelaki sedunia, lelaki2 yang ada kt dunia nie kena rest, x yah datang keja sume...haaa...boleh gitu?? :P

Okaylah berbalik pada cite tajuk entry aku ari nie... pe yg x sabar nyer?? aku x sabar nk cuti la wey... padahal da cuti ri 2...alahai...ri 2 cuti sehari jer (jumaat-kalau ikut aku mik cuti la).... aku x sabar nk tggu ri khamis...ops...bukan khamis...rabu petang pon da x sabar sebenar nyer nk cuti...hikhikhik.... kira nyer kali nie aku amik cuti, 3 ari la... Ari jumaat, isnin, selasa... 

Aku sebenar nyer x cakap lagi ngan bos aku sorg 2.... takut la nk ckp....huhuhu...biasa la nanti akan di tanya nape cuti?? tp kan 2 kan hak kita nk cuti ke x kan...actually, aku cuti nie pon sbb da plan mcm2 ngan mak n ayah aku...nk bawak adik2 aku pegi beriadah...chewah....beriadah la sangat...hehehe... 

Bermula ngan ari khamis, aku nk bawak adik2 aku pegi pameran buku kt Danga City Mall.... Pas 2 ari jumaat nk pegi Wet World kt Batu Pahat... Ari Sabtu lak, aku nk g Melaka...kawan aku kawin... (aku punyer majlis lak tah bile...hehehe)... then ari ahad along aku balik.... pas 2 macam2 lgi la nk buat...tp 2 semua plan je...blom tentu jadi...huhuhu.. (hopefully jadi la).. :P

Tp yang bab nk pegi pameran tu maybe jadi sbb da ckp ngan adik aku si bongsu 2...kang kalo x tunaikan kang, jadi isu lak..bukan isu pe pon..isu mengungkit...huhuhu... ala...korang yang ade adik bongsu mesti paham kan...sbb nyer adik bongsu nie, kalau janji pape, mesti ditunaikan...kalo x, sampai la ni dorg akan ckp je benda yang same...huhuhu... so, nk x nk, da terlepas ckp, kena la tunaikan.... urm...akak nyer kena sediakan duit jer la...hehehe... tp nanti mesti si akak nyer terbeli gak...hihihi... pe lagi, terbeli novel ler :P yg si adik lak beli komik la pe lagi...huhuhu...

Okaylah kawan2..2 je aku nk cite...nanti aku update lagi.... jumpe lagi 

Muaaaahhhhhhh ;)


 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...