Wednesday, November 14, 2012

Bergolap la kito.....

Assalamualaikum....

Hye semua...selamat malam... Selamat Menyambut Maal Hijrah 1434... Pe korang buat malam nie?? aku? aku dok bergolap dalam umah nie sbb x do letrik...huhuhu....

Cedih tol sbb malam nie aku baru nk plan tgk cite korea aku...tp tup2 x de letrik..bukan nk tgk kt tv tp kt laptop...ala...korang taw je la...laptop mane ley tahan lame kan..... aku kalau boleh nk abiskan satu cite korea malam nie...huhuhu...

2 la niat da x betul..patot nyer malam2 nie bace la yassin kan...huhuhu..nie x, niat nk tgk cite korea jer...hahhaa..padan muka aku... :P.... cm ginilah keadaan umah aku bile x de letrik....kami hanya bertemankan lampu lilin...huhuhu...sabor je laa...

 tgk2...kt atas tin biskut pon jadi tempat nk bubuh lilin...hahahhaa.....

okay lah malas nk bebel panjang2 sbb bateri laptop nie pon bukan nyer tahan lame...huhuh...sbb dari td dok terpasang kan :P... jumpe lagi ;)

Bubbye kawan2 ;)


 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...