Wednesday, May 4, 2011

Blog Baru Ku

Ini merupakan blog baru aku... Blog lame aku iaitu "Chentakusayangku" 2 da terdelete atas beberapa masalah yang x dapat nk dielakkan... Sedih mmg la sedih sbb da banyak benda aku tulis dalam blog 2...tp akhirnya terdelete gak... Haih.... X pe la.. Mungkin itu satu pengajaran buat aku supaya lebih berhati2 lagi pas nie...huhuhu....

Oh ye, untuk mencipta name blog nie, jenuh gak la aku memikirkan ayat yang sesuai...hihihihi... yela, mane x nyer, aku kan da biase dengan name blog aku yg dulu 2... hurm..nie kan lagi nk cari name yg sesuai n name baru, susah 2 kan..huhuhu... Tp aku amik alternatif untuk letak name blog aku nie dengan name yang ringkas dan senang nk ingat...

Sejak aku membuat blog baru nie semlm, aku x sempat nk sentuh pape lagik...yela, aku kan baru frust dengan ape yg da jadi ngan blog lame aku...so, yg nie aku nk buat lambat2 ckit..biar ati nie sejuk ckit...huhuhu (poyo je lebih)..hahaha

So, aku harap dengan adanya blog baru nie, aku akan lebih banyak mase, lebih banyak idea untuk berkarya...hahah..chewah.. :P N aku arap jugak blog aku nie akan dapat ramai followers.. any update, akan muncul juaa... :) tgguuuuuu....

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...