Wednesday, May 4, 2011

Hari Yang Aku Tak Kan Lupakan

03 Mei 2011 (Selasa) : Tepat jam 9.45 pagi, telah terjadi sesuatu kepada diriku yang aku rasakan sangat memalukan...huih... peristiwa yang aku x dapat lupakan...huhuhu... kejadian 2 berlaku depan mata En. Mazlan, Azie, n Kak nisa... mcm mane la kerusi yang aku duk 2 patah...haduh... bile jadi 2, aku terus blank n dada aku berdebar2... laju semcm je..huhuhu...

Lepas kejadian 2, aku semakin berhati-hati nk duk.. tp nasib baik la kejadian 2 x jadi pada kak yana... yela, hish..korg akan dapat bayangkan kalau jadi pada kak yana...ngeri siot... x pe la.. benda da nk jadi kan..nk buat cm ne... tp pe yg jadi, aku x kan sesekali lupakan..hhihihihihi

So now, aku akan berhati2... nk duk, nk bangun, kena berhati2..hehehe... hopefully pas nie x la jadi pape lagik...huhuhuu

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...