Wednesday, December 28, 2011

Fesyen Anak Tom Cruise

Bismillah.. Salam dan Hye Semua... Ari nie aku nk cite la ckit pasal fesyen anak Tom Cruise dan Katie Holmes nie... Huih..kalo korg tgk fesyen dak kecik nie, hurm..ngalahkan org besor.. taw nape aku ckp cm 2?? kalau korg nk taw, baju2 si Suri nie punyer la ribu riban duit kita taw... Pas 2 aku de la bace kt satu laman web nie kate yg Si Tom Cruise n Katie Holmes nie x kesah kalo dorg nampak selekeh asalkan anak dorg nampak bergaya... So maknanyer penampilan anak dia dijaga betul la... Baju2 n kasut2 Suri nie bukan beli kt tepi2 jalan atau yg da sedia ade kt shopping kompleks, tp baju2 dia nie dibuat dan direka khas oleh pereka2 fesyen terkenal sane...huih... kalo aku dapat anak, x de nyer aku buat cm 2... (sbb x banyak duit la buat cm 2)...heheehhehe...ala..pakai pe pon x kesah asalkan selesa... tol x... nie kalo dijual balik baju2 Suri nie korang agak2 laku x ek??? Suri nie penah pakai baju2 dari pereka cm Giorgio Armani, Donatella Versace, Roberto Cavalli dan Burberry... Hurm...mahal2 taw baju2 2...dapat bayangkan x betapa kayanya si mak dan ayah Suri nie... Kalo kasut lak mestilah dari pereka terkenal gak cm Christian Louboutin... bayangkan satu kasut je da harga RM12,500 n satu baju harganyer RM10juta duit Malaysia...huih..kalo aku de duit banyak 2, ley beli mcm2..ish2... Ok la..jom kita layan fesyen2 dari Si Suri nie........







Comel kan...baju2 dia pon comel... sangat cute la si Suri nie... :) Ok la..2 je yg nk kongsi kan... Jumpe lagi di lain entry ;)












Lovely

misz_pja

1 comment:

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...