Tuesday, December 27, 2011

Karaoke Vs Sakit Tekak



Bismillah.. Salam dan Hye semua.. Actually ri nie aku nk cite la pasal aku g karaoke ngan kawan aku si Zubaidah atau name glamour nyer Bed...hehehe.. Hurm..aku nie da taw sakit2 tekak n batuk lagi nk pegi melalak...ish2.. pe nk jadi nie..hehehe....



Ala...sebenar nyer aku nk praktis nie kalau korg nk taw... hurm..praktis la sangat yer... Aku dengan kawan aku 2 siap pegi pagi2 tu kt tempat karok 2... Kul 10 lebih pagi kitaorg da tercongok kt depan kaunter 2... semangat nk nyanyi udah datang deh...hahaha.. Tp ari sebelum nyer, mak aku siap ckp 2, cm ne nk nyanyi dengan suara yang jap ade jap x de 2... Aku ckp la kt mak, x pe la mak... hentam saje... Aku nie kalau da ikut sangat nk karok, pegi jugak x kira la sakit tekak ke, demam ke.. Kalau da nk pegi, pegi jugak la...hahahaha...

Kitaorg pilih bilik yg besor..hehehe..padahal bukan ramai pon..ish2.. padahal 2 org je pon..kihkihkih.. :P... Oh ye, kawan2 nk taw x, aku nie x padan dengan sakit tekak, pas 2 pilih lagu sume yang ber'range' tinggi 2...hehehe.. pas 2 blom abis satu lagu da batuk2...hahaha... lagu2 yang aku nyanyi time 2 selama satu jam setengah cm Kerana Terluka-Nurul, Ke Hujung Dunia-Siti Sarah, love like a love song-Selena Gomez, Biarlah Rahsia-Siti Nurhaliza, Gadis dan Bunga-Rahimah Rahim, Andai Dapat Kuundur Masa-AXL's, Jangan Pisahkan-Deddy Dores & Mayang Sari dan banyak lagi... Hurm.. korang dapat bayangkan x cm ne aku nyanyi dengan suara cm 2...ish2... Da la bawak air mineral satu je, bile air da abis, x larat batuk..batuk...dan batuk...huhuhu...

Tp kan, kalau korang nyanyi, semcam satu kelegaan taw timbul dalam diri korang...hahaha.. poyo jerk.. 2 bg aku la.. yela mane x nyer, aku bile kita nyanyi, kita cm lepaskan semua masalah yang kita ade... korg try la..syiokkkkkk!!..... Oh ye, td kan aku ckp aku g karok 2 sbb nk praktis kan... Actually kalau korg penah bace entry aku sebelum nie aku de cite pasal aku kena nyanyi dengan bos aku kt satu event company nie... JUMAAT nie....... Ish.....Aku rase cm aku nk surrender je la... X de suara la nk nyanyi...huhuhu... lgpon nanti kang tibe2 tgh2 nyanyi batuk lak... haish... buat spoil betul nanti... huhuhu... Kang tgh syok2 nyanyi, ade org booooo...huhuhu..malu nanti taw... Nanti aku nk pegi lagi la karok...sape2 yg nk ikut, jom la kita karok same2... pedulikan la suara yg x sedap 2... tekak aku yg tgh sakit ni pon aku pegi gak karok...huhuh... JOMMMMMMM..... Laaaayyyyyaaaannnnn!!!












Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...