Tuesday, May 24, 2011

Sahabatku

Aku mempunyai seorang sahabat yang dahulunya agak rapat dengan aku... Namun setelah "dia" berjaya masuk ke asrama penuh, hubungan persahabatan kami agak longgar dan kadang kala terus lenyap begitu sahaja. Aku pada mulanya tak paham kenapa dier buat begitu sedangkan sebelum dier masuk asrama dan ketika kami sama2 darjah 6 dulu, dier ckp ngan aku jangan lupakan persahabatan kitaorg nie... Tp lepas je dier masuk asrama, terus dier plak buat cm 2... Sonyap je... Hurm...



Mula2 tue aku agak kecik ati gak la ngan perangai dier nie... Tp lame kelamaan aku da x larat lagi nk pk dah... Aku biarkan dier mcm 2... Aku taw, kt asrama sane dier da jumpe kawan2 yg lebih baik dan bagus2 la katekan.. :(... Dulu, aku ingat lagik, terjadi satu peristiwa di mana, dier beria2 nk amik aku jadi gf dier..tp last2 dier jugak yang curang.. Hampeh betul! Tp aku x de la sampai berdendam kan.. Cuma untuk baik ngan dier 2, aku mik mase yang agak lame jugak la... Ade la dalam 3 tahun cm tue.. Lepas je 3 tahun, aku ckp pada diri aku, "eh, buat nk gado2 kan..x baik".. So, sejak 2 aku baik semula ngan dier...

Kawan aku nie, hensem orang nyer... kalau semua pompuan tgk mesti akan terpikat... Biasa la org hensem kan..mesti ramai kawan pompuan..huhuhu... Aku nie plak jenis x kesah dier nk kawan ngan sape asalkan dier x mungkir janji... Tp last2 dier ade jugak gf lain... Sedih gak la...tp aku kuatkan semangat. x nk la depan org2 lain aku tunjuk yg aku nie jenis yg lemah semangat yer x...huhuhuhu...

Now, kitaorg masing2 da dewasa (dewasa kerrr). Tp mase bulan berapa tah aku x berapa nk ingat, dier de msj aku ckp yang dier nk ajak aku kuar... berdua pegi berkelah... Mase 2 aku takut taw bile dier x bg aku bawak kawan lain... Tp last2 rancangan 2 ke mane, dier nyer pon tah ke mana... Susah kan kalau dapat kawan yang mungkit janji nie...hurm... Hampeh!

Skang nie aku layan dier mcm biase2 je.. X nk layan lebih2 sbb aku baru terbace kt status update facebook dier, dier ckp "bakal mak mertua dier"...Hurm...apakah maknanyer 2?? Maknanyer dier da de GF la... Tp aku x nk amik ati la.. Biar laa... Aku doakan dier sentiasa bahagia...

To Mohamad Izzudin Amdan, saya doakan awak sentiasa berada dalam keadaan sihat dan hidup diberkati oleh-Nya :) Saya sebagai kawan sentiasa doakan awak sentiasa bahagia bersama yang tersayang :)

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...