Thursday, February 16, 2012

Berkawan Biar seribu...

Kata orang, berkawan biarlah seribu.. Kawan aku ade bape ek skang?? huhuhu... x de la.. aku suka pepatah nie.. Berkawan biar seribu, berkasih biar satu... urm..actually kalau nk berkawan pon, kena lah jugak berhati2 yer... bukan pe, skang nie pon kawan boleh tikam kawan sendiri... bukan nk kate pe la kan, kadang2 hati manusia nie kita x berapa nk taw sangat... tp kalau dapat kawan yang memahami pe salah nyer kan.. dulu pon aku de kawan yang rapat dengan aku.. (kawan perempuan yer)... bukan kawan laki... tp now dia da x de... aku selalu mencurahkan masalah aku, kegembiraan aku pada dia... sedih kan bile kehilangan orang yang kita sayang... tp nk buat mcm mane... Allah lebih menyanyi dia dari kita... pasti semua yang berlaku nie ade hikmah di sebaliknya yang kita x taw.. ye x... maybe aku kehilangan dia... tp now aku ade kawan2 yang boleh dikate best gak la kt opis aku nie... akak2 kt cni semua nyer happy go lucky.. so, kalau aku de masalah pape ke pe ke, bile tgk dorg happy, aku lupe masalah aku..huhuhu..



Skang nie kate org susah nk cari kawan yg betul2 memahami diri kita nie... kalau ade pon, satu dalam sejuta kot... tp x pe la... selagi boleh berkawan, kita kenalah berkawan kan... :)... x kira la kawan lelaki atau perempuan... tp dalam berkawan antara lelaki, kita kenalah ade batas nyer... jangan la main redah je... kita nie sebagai orang perempuan kenalah jaga adab sopan...chewah..sopan la sangat yer..hikhikhik... eh, mestilah kan.. kenalah jaga adab kita nie sebagai orang timur... ;)

So, berkawan selagi boleh berkawan ;)

Coretan Kenangan,
 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...