Monday, February 20, 2012

Mana oh Mana....

Hye u'olls.. Selamat pagi.. Pe kabar anda semua?? Sihat? Alhamdulillah kalau sihat.. kalau x, kena lah pegi klinik cepat2 yer.. yela, skang nie kan musim penyakit.. penyakit yang kita x pasti penyakit pe.. urm..x penah2 aku ckp cm nie kan.. ala..bukan pe, saje nk tukar angin ayat kasi baik punyer ckit la.. rase cm nk lempang je diri sendiri ckp cm nie..huhuhu... rase cm gediks pon ade.. ;P

Ok la.. x de pe sebenar nyer.. aku just nk share sumting kt u'olls pasal niat dan keinginan aku nk sambung study... actually dari taun lepas2 lagik ckp nk sambung nk sambung.. tp x sambung2 gak..ish2.. cuma x taw la nk sambung kt U mane... kalau ikutkan kate survey, mak aku ckp mik je kt UTM Space.. kalau makcik aku lak, suh amik kt UPM... kawan aku lak ckp mik kt UiTM.. urm..mana oh mana satu nie???? UTM, UPM or UiTM??

http://www.utm.my/ 
http://www.upm.edu.my/
http://www.uitm.edu.my/

Namun setelah dikaji, diselidik bagai sume... aku rase cm nk mik kt UiTM.. tp kalau nk sambung study, cuma ade cos Business Development je.. yg cm aku study dolu2, Public Relation, x de kt johor.. just ade kt Shah Alam jerrr.. urm...pk2 lagik... matlamat aku nk sambung study before kawin.. yela, nanti da kawin kang susah lak dengan si suami n mane taw kawin tup2 cepat dapat anak kang susah... bila da kawin, nk kena lah jaga bebetul pakai makan suami sume.. kang mane cbuk nk study, rumah tangga lagi..ish2..aku rase kalau aku, mmg x ley nk bawak dua2 kot... susah ckit...huhuhu.. pe la yg aku merepek ni sampai masuk bab2 kawin, suami nie..ish2..fiza2...

Now, kena pk betul2...kena tgk betul2..kang kalau da pilih...nk tarik balik susah kan.... kena amik mase gak nie... huhuhu... susah gak kan nk pilih memilih nie... kang jadi cm kawan aku sorg nie... x pk panjang men amik je cos yang actually berat untuk dia bawak... berat seberat mane?? den pon x taw... yg aku taw, dia tgh pening pale dengan cos yang dia amik tu and selalu dia ngadu kt aku yang dia cm give up nk study..ish2.. aku slalu aku ckp ngan dia, sabar... mesti boleh punyer! Jika kau fikirkan kau boleh! Kau pasti boleh melakukan! So, hopefully cos yang aku pilih aku boleh bawak n dapat study dengan tenang... :)

Ok la kawan2 ku sekalian, nanti kalau aku dapat dapat keputusan U mane yang aku nk pilih, aku update lagi... yeeehhooo... C u later...

Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...