Tuesday, February 21, 2012

Ari ketawa sedunia

Hye u'olls... x de pe yang nk diceritakan sebenar nyer... tp aku rase cm department aku agak kecoh la ri nie.. ari nie kitaorg asyik ketawa jer... urm..dari pagi membawak ke petang.. ketawa..ketawa..dan ketawa... sampaikan aku rase si ebot hisyam 2 dak baru 2 mungkin penat kot telinga dier dengar kitaorg bersembang + ketawa..hikhikhik... nasib ko la hisyam dapat satu department ngan sume pompuan...hehehe.. ala..relax la... bak kate cik puan siti norliana, sape dapat masuk department silc, mmg untung... org nyer yg happy go lucky, kecoh masing2...hehehe... ditambah lagi dengan otai2 yang mmg da berpengalaman dalam bab2 kacau mengacau nie... org itu adalah seperti... (mari kita perkenalkan..walaupun da lame kenal)...hehe...

Si Otai...Kak Loha....

Si Cantik Manis...Kak Ila...

Berkeyakinan...bersemangat...sume ber bagi pada dia la..ehehehe... kak yana...

Aku nk masukkan gambor ade lagi sorg staff..si teruna.... chewah.. :P... tp kena minta keizinan dia dulu lorh... t aku update n letak gambor dia kt cni yer... pape pon, SiLC la org yang paling kecoh... ketawa jerrrr.... ari2 ketawa...ari2 ketawa... hahahahahaha..... x kecoh sehari 2 bukan silc la name nyer...yeeeehhhhhaaaaa.... ;)

kawan2 seperti yang dijanjikan... nie la staff baru masuk 2.. name nyer hisyam.. tp kitaorg kadang2 panggil dia ebot...hehehe... x penah aku dengar org name cm tu walaupun nama samaran... ok la org nyer, peramah... dan sangat tekun bekerja... tp ari2 mesti dia pening ngan kitaorg yang sangat kecoh bile berbual...hahaha.. tahan jer la yer ebot...hahaha...

Muka nk terpinga2 mamat sorg nie...hahaha.. (^_^)

Ok la 2 jer... aku da update da... jumpe lagi ;)


Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...