Monday, February 27, 2012

novel....

Salam semua pengikut blog saya...

Urm..agak lame gak aku x berblog (walaupun hanya seminggu)... X de idea la nk menulis sebenar nyer..huhuhu.. nk cari idea kena tgh2 malam... tp now komputer kt umah da x boleh guna.. so, idea2 2 hanya melayang dalam mimpi2 ku saje..hahaha.. time dapat idea 2, macam2 aku nk tulis.. tp bile pk x de komputer, so idea 2 berlalu pegi begitu sahaja... now abang aku balik semlm, so ley la dia betulkan komputer.. decoder astro kt umah aku pon da ok... so, now x de la boring yg amat kan... selama hampir 3 ari umah aku x de hiburan pape (chewah..hiburan la sangat), aku duk bace novel, kemas bilik jer la keja nyer... urm.. novel yang aku beli ngan kawan2 kt opis nie yang tebal 2, aku da bis bace da...hehehe.. ok la.. tp x ley lawan ayat2 dalam novel2 Alaf 21... Skang nie, mak aku baru je dapat rak buku (cabutan bertuah), so mak aku ckp novel2 aku yg ade 2, ley letak kt ctu... rak buku yang skang aku letak novel 2, aku ley bg kt adik aku buat letak buku2 sekolah dia... aku skang nie tgh duk mengumpul2 novel yang aku penah bace dulu2 n blom bace.. nk jadi peminat setia novel balik kan...hehehe... dulu ade novel, tp urm..tah hilang ke ceruk mane tah.. biase la, kalau da org asyik pinjam je tp x reti nk pulangkan, cm tu la jadi nyer kan...huhuhu... bukan nk berkira ke pe, tp kalau nk pinjam 2, kena lah pulangkan balik... bukan aku x bg pinjam terus... kalau nk pinjam boleh... :)

Ok la..2 je nk cite.. bubye.. jumpe lagik.. (actually x de idea nk menaip nie).. :)

Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...