Thursday, February 2, 2012

Kak Long @ Aminatulhuda's E_Day


Salam semua,

Hye all.. Rase nyer x terlambat lagik kot aku nk bercerita tentang majlis pertunangan akak sedara aku yang berlangsung di Kuala Pilah, Negeri Sembilan.. Urm...pertunangan nie buat ri Sabtu lepas (27-01-2012) pukul 2 petang... Dapat orang Melaka.. Xpe2..dekat..ehehe.. Laki nie keja nyer Askar.. Fuyooo... dapat askar 2..hahaha.. ok la kan... at least ade keja tetap.... Rombongan pihak lelaki sampai kul 2 petang.. sampai2 je terus disuruh makan... so, bile da kenyang, baru la bley berbincang dengan lebih serius..hahaha...

Bis je makan, semua berkumpul kt dalam umah... wakil dari pihak perempuan diketuai oleh pakcik sebelah kak long aku 2... cm no nk ckp ek... abg kepada isteri pakcik aku.. haih..aku nk torangkan pon poning..hehehe.. kira nyer majlis 2 berlangsung dengan cepat n pantas.. bincang2 je n terus sarung cincin... yang lelaki 2 nk tunang dalam mase 6 bulan je tp akak sedara aku x ley sebab dia kena pegi kursus untuk jadi cikgu... aku pon x paham kursus pe tah... start minggu depan kursus 2.. so, keputusan dibuat dan tunang nyer 1 tahun hidup... so, kalau hidup 2 bile2 mase je majlis akad nikah boleh berlangsung.. kalau 1 tahun mati, mmg tetap 1 tahun.. :) tp aku x taw la serba satu ke pe.. yg aku taw hantaran nyer banyak gak,...huhuhu.. kalau time aku nanti, aku pon Insyaallah kalau da cukup duit, 6 bulan je la.. kalau x, mmg 1 tahun..hahaha.. da berangan da aku nie... Ok la.. x yah nk bebel banyak, jom kita layan gambor2 yang aku dan adik aku amik...

Cantik!

 


Hantaran Dari Pihak Perempuan
Hantaran Dari Kedua2 belah Pihak

Saat Menyarun Cincin

With Family...

Bersama sepupu dan makcik2 sebelah aku...

Berdua...
Baju yang dipakai... Sangat Cantik!
Next time bile mereka sudah bersatu, aku update lagik.. ;)

Semoga ikatan pertunangan kalian berkekalan hingga ke jinjang pelamin...

Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...