Friday, February 17, 2012

Makan Tengahari...

Hye selamat ari jumaat semua...

Sedapnyer aku ari ni dapat makan kt Taman U.. Tp lupe lak name kedai 2..hehehe.. aku dengan kak ila, kak loha n zeela pegi makan nasi ayam penyet area sane.. pas antar En. Nazri kt Sri Puteri, terus g taman u makan sane.. Aku, kak ila n zeela makan nasi ayam penyet..tp kak loha makan nasi biase plus lauk2.. tgk kak loha amik lauk2 tu cm sedap je taw... ade ikan, sayur, begedil (aku x taw eja cm ne) n air = RM6.50.. urm..not bad la..ok la 2... kira cm banyak gak kak loha amik td...

nie la dia lauk kak loha amik td... nampak sedap kan?? kak loha ckp sedap..hehehe..

Pas je makan tgh ari, plan seterusnya adalah ke tempat beli goreng pisang yang sedap kt taman U 2... bile da beli nie, sebelum masuk kereta lagik da mengunyah..hehehe... perut da kenyang tp mulut still nk mengunyah..ish2..macam mane la bdan x naik kan.. teruk tol anak dara sorg nie..hehehe... ok la..2 je nk cite.. 

bubye u'ols..

Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...