Monday, July 16, 2012

Kenapa Perlu Salahkan Aku??

Salam semua... Aku malam nie rase sayu jer... Baru je rase sayu... dalam 5 minit selepas tu dalam kul 11 lebih aku sayu jer... (chewah...itu pon nk ckp waktu)...hihihi... x pe la.... sukati aku la....luahan ati aku la katekan kan?? so, org lain x ley la nk membantah...ye x...huhuhu...

kenapa aku perlu dipersalahkan?? kenapa?? kenapa?? kenapa??? dengan x mendengar penjelasan aku terlebih dahulu, aku terus je dipersalahkan....bukan nyer silap aku...cuma dia je x nk dengar penjelasan aku... aku hanya bersabar je ngan kerenah dia.... kalau korang perasan, aku penah update relationship aku from single to in a relationship.. perasan x? sape yang x perasan, x pe..aku xmarah...huhuhu... untuk pengetahuan semua, aku time 2 mmg baru je couple ngan sorg laki nie... tp x sampai satu ari, relationship (chewah speaking la plak) kami putus... kenapa boleh jadi cm tu?? sbb sikap cemburu buta dia yang urm...tah la susah nk explain kan..... mmg la best kan bercinta la itu la ini la... tp bile da terlampau cemburu buta, dalam mase satu ari banyak benda yang dia salahkan aku, sampai aku x terdaya nk lawan ckp dia.... walaupun aku taw aku x salah... Akibat dia dengar ckp org lain, aku jugak yang jadi mangsa....haih...manusia2... lastly dia yg putuskan hubungan kami... dia ckp aku x jujur... padahal aku x de wat salah pe pon... sume tuduhan dia, semuanyer x betul.....

Sedih?? Bohong la kate x sedih yer x?? walaupun sehari, (dalam sejarah nie sehari je couple), mesti la sedih gak walaupun ckit... tp aku x nk tunjuk pada family aku, x nk tunjuk pada kawan2 aku.....biarlah aku nk dorg tgk aku happy.... but now, aku da okay ;)... jangan dikenang benda yang da lepas... kalau dikenang merana diri... chewah.... ayat x hagak2 kan...huhuhu...

Aku just doakan si dia tu bahagia dengan org yang da jadi pengganti aku (aku taw dia da de pengganti)... so cepat kan??? x pe la.. 2 hak dia.... cuma ape yang aku boleh buat, doakan kebahagiaan dia.... Aku minta maaf pada dia jika aku terluah pasal dia dalam blog aku nie.... aku just luahkan sesuatu pe yang aku rase... hanya blog saje peneman di kala duka... chewah.... poyo la plak aku nie...huahuahuahua.... Ok la kengkawan.... Mau tido sudah... bubye.... Muaaahhhhhssss... Selamat malam yer.....

Note : Nampak kan aku x sedih?? CHilllllll..... n Peace yoooo!! ;)

Love You All,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...