Thursday, July 19, 2012

Ape Sudah Jadi???

Salam n selamat pagi semua..... Da ari khamis kan?? lagi 2 ari nk puasa...cepat tol rase nyer mase berlalu...tup2 tgk da nk puasa...then RAYA... yeay! Raya...ehehe...puasa belum da ingat nk raya...pe la aku nie ek...huhuhu... oh yer, cite bab pose nie just intro je... nie aku nk cite pasal aku nie haaa.... ish...ape la da jadi ngan aku nie.... selama 2 ari berturut2 (semlm ngan ri nie) aku sarapan makan nasi lemak....fuyyyoooo....kate nk mengurangkan lemak...tp nie da bertambah3 lagi lemak2 dalam badan nie...huhuhu...

Urm..tah la ek kenapa aku makan nasi lemak je....mungkin nk pose kot...sbb 2 la aku nk makan benda 2... (ceh...dan2 salahkan pose..) hampeh tol fiza nie la...huhuhu...ish2...x baik la aku... maaf2... x de la...mungkin da lame kot x makan nasi lemak, 2 yang melantak sampai 2 ari tu.... urm...ri 2 baru turun berat... nie da menambah balik...hadoi... 2 la...salah sape, bukan salah ibu yang mengandung (cian mak aku), nie salah diri sendiri la beb.... huhuhu....

Aku bukan beli kt luar pon nasi lemak 2... aku beli kt pantry... En. Malik (Qashe) yang jual.... so, pe lagi, bile da nampak nasi lemak, melantak la.... pe la nk jadi ngan aku nie ek...huhuhu.... xpe2... aku da bertekad bulan pose nie, aku nk pose + diet...uih...boleh ke aku nie?? kang jadi cm kenangan dolu2... nk berdiet punyer pasal, sampai kena gastrik....ish2.... sabor je la...time 2 aku terlampau taksub nk kurus...yela mane x nyer, berat aku da melampau naik mendadak beb... mane aku x diet secara drastik... haaa...bile da kena gastrik, amik kau habuan nyer.... huhuhu....

Fiza oh fiza...cukup2 lah 2 makan nasi lemak.... kang dari lemak nk buang, nie makan nasi lemak lagi, makin bermaharajalela lah lemak dalam badan aku nie.... tp kan if mak aku masak nasi lemak kt umah, aku kadang2 kan tertambah sampai 2 kali taw... tu dia...punyer la sedap nasi lemak mak aku masak... (puji la ckit...) hehehe... kalau aku masak, xtaw la jadi ke x...huhuhu.... aku x penah pon masak nasi lemak... tp kalau sambal ikan bilis 2 aku penah la masak.... huhuhu... x pe la...t aku belajar cara nk masak nasi lemak yang rase nyer tip top dari mak aku... then if da belajar, aku post la kt cni.... ;)

Oh ye, korang da bersedia ke dari segi mental dan fizikal nk pose nie?? aku, InsyaAllah bersedia.... lagipun tiap2 tahun kan kita pose..mcam la x biasa kan... lain la kalau mualaf...mmg la dorg x biase...nie kita nie dari kecik da dilatih pose, so senang je la nk pose nyer pon... x de alasan la x pose (lain la org pompuan kan).... hehehe... ok la...da penat nk bebel panjang2 sampai da melarut2 nie, aku chow dulu yer... haaaa....tgk la puas2 gambor nasi lemak nie.... nanti mesti korang pon nk makan gak kalau tgk...hehehe... ok...daaaaa.... ;)



Love You All,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...