Tuesday, July 31, 2012

Terbiar.....

Salam...selamat malam...ops... malam ape...da pagi da.... kan da kul 1 lebih nie...malam ape nyer lagi..... urm...pe kabor anda semua...ecece...skema la plak pertanyaan aku nie haa.... heheh... actually da lame kan aku biarkan blog aku nie.... cian blog kesayangan aku nie kan... tuan nyer busy sampai x terusik blog nyer.... huh? busy la sangat yer...hihihi....

Oh yer, nk tanye nie, mcm mane persiapan baju raya korang semua.... waaaahhhh....baru bape ari pose da tanye persiapan raya....haaa...kelas ko jah! :p... aku blom wt pape persiapan lagi....just kuih2 raya je da beli... baju, tudung sume blom beli lagi.... haa...korang punyer baju raya warna pe? aku? aku da siap2 ckp ngan mak aku nk warna ijau... kenapa aku nk warna ijau? sbb aku baru beli handbag warna ijau... Hah? alasan yang sangat x munasabah kan nk warna ijau...ish2.... tp seb bek la ayah aku pon nk warna ijau gakk...haaa...so, maknanyer aku ade sokongan yang sangat kuat untuk pilih tema ijau tahun nie... hehehe...jangan marah eh mak... :P

family aku biasa nyer akan buat persiapan raya 2 minggu sebelum... urm.. time 2 la baru terasa kehangatan nk raya kan.... tahun nie aku plan nk cat umah...nk cat kaler ijau gak...tp tetibe je ari 2, ayah aku nk warna purple??? OMG.... tp kalau ayah da beli cat warna purple, so cat je la.... kitaorg ikut je... :) so, pada kawan2 nanti datang la umah saya yang x de la cantik mane pon...but ok la.. ade gak umah kan... so, no komplen2...okay! aku sebenar nyer x taw nk taip pe lagi da nie...nie pon sebenarnyer menghabiskan masa sbb aku x boleh nk tido...td pon petang pas je balik dari training n pas tolong mak aku masak, aku boleh plak tertido sampai la nk buka puasa....so, bile da tido siang 2, malam aku mmg susah ckit nk tido....urm...dipaksa2 pon x boleh jugak...........so, pe lagi, mengupdate blog ler walaupun isi kandungan pe yang aku taip nie merepek meraban...hihihi...jangan marah arrrr....

Okay la kawan2...next entry aku, aku akan update pasal aku berbuka puasa ngan cik Zeela plak yer.... so, tgguuuuuuuuuuu... ;)

Love You All,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...