Monday, July 16, 2012

Mulut Celupar!

Salam semua ari senin..... Pagi nie actually aku tgh pose... tp tetibe terbendera merah lak...huhuhu... nk buat cm ne... dapat pose setengah hari je la nampak nyer....tp bgs gak kan.... awal2 sbb sabtu nie da pose...so, hopefully tahun nie aku pose penuh la hendaknyer....huhuhu

Aku now x de mood la nk menulis..... Oh yer, pas nie mmg tobat la aku x kan tegur bos aku cm tu lagi....huih........ xmo2..... betul jugak ckp dorg, aku kena wujudkan jurang antara bos dan pekerja... so, pas nie takut la den nk bergurau2 or menjawab cm tu.... kang kena panah petir baru taw...huhuhu... (x de la..gurau jer).... Aku sebenar nyer x sengaja ckp cm tu.... Sbb aku pon x taw nape aku boleh ckp cm tu..... Urm....pada bos, sempena pose nie nk minta maaf la sbb tercakap cm tu.... Mmg tobat la pas nie aku x kan tegur dia lagi...huhuhu....

So, mulai skang jurang antara bos dan pekerja bawahan macam aku nie akan wujud serta merta.... if aku diam 2, aku x berani la nk menjawab.... :) Mulut celupar tol la aku nie!!! Fiza oh fiza..... tolong lah berubah... Okay... Pas nie fiza akan berubah... :) So, kepada sesape yang aku terkasar bahasa, aku minta maaf la dari hujung rambut sampai hujung kaki..... Minta maaf if ade kesalahan aku yang x disengajakan, kesalahan yang secara sedar atau x........ Aku hanya manusia biasa... (chewah...wt ayat simpati lak) :P.... poyo tol anak pak usop nie kan...huhuhu... tp mmg betul pon, aku maybe ade terkasar bahasa dengan korang semua yang aku x sedar aku da buat silap 2.... so, MAAFKANLAH aku yer... :)

Ok la..da x taw nk bebel ape lagi da.... Jumpe lagi.....

Love You All,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...