Friday, July 20, 2012

Selamat Berpuasa... (^_^)

Salam semua...hye.. Di kesempatan ini aku nk ucapkan SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA... urm..cepat mase berlalu kan?? Esok da start puasa.... :)... Semoga di bulan yang mulia lagi penuh keberkatan ini, kita dapat menjaga hati, akal serta mulut dari melakukan perkara2 yang tidak elok... :)... tidak elok? korang da besar kan, so fikir2 kan la yer... Oh yer, malam nie da start solat terawih.... urm...adik2 aku cm biase la mesti malam nie cbuk2 kecoh nk pegi solat terawih... hopefully dorg akan semangat nk g solat terawih 2 bukan awal2 puasa je, tp sampai ke hujungnya... InsyaAllah... :) Si akak nyer nie, just buat kt umah je... hehe....

Urm...nk puase nie, tetibe teringat peristiwa semalam... Semalam malam aku keluar la ngan mak aku... sbb nk g beli barang2 untuk masak sume... Da sampai2 umah 2, aku lom sempat turun keta nie, adik bongsu aku 2 terus serbu aku semata2 nk ckp yg puasa ri sabtu...huih...punyer la semangat...seiring ngan fizikal nyer...hehehe... ops...sorry eh dik :P...

Lebih kurang cm nie la perbualan aku n adik aku 2...

Adik     : Angah2, nk taw x puasa ri sabtu......
Aku      : Ye2..akak taw la....
Adik     : Tp org yang umumkan 2 da org lain...bukan org yang selalu...
Aku      : Ye ker?? sape?
Adik     : Mane la taw...

Urm...begitulah adik aku yang x taw la teruja ke x...hehehe... tp esok aku rase susah gak nk kejutkan bangun sahur nie... ok kawan2, malam nie set alarm taw... aku da set da kul 4.00pagi...biar awal..... :)

Ok la...kepada semua kawan2, Selamat Berpuasa (^_^)

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...