Friday, July 13, 2012

Oh Mengapakah????

Oh mata....kenapa x mau lelap lagi nie??? tolong lah lelap sbb nk keja sok.....TOLONG2...huhhu...

Alamak aih...... malam2 nie kuar plak lah lagu syahdu dari Dato' Siti Nurhaliza.... Lagu Airmata Ibu plak 2... ops... betul ke x ek tajuk 2? betul la kot... xpe2..kalau x betul, akan ade org yg betulkan... iaitu peminat tegar Dato' Ct, Kak Yana...hihhi... Jangan marah ehhhh kak yana.... I also her fan u know :P... chewah nk ckp BI konon...berterabur :P....

Mane x nyer kuar lagu syahdu, kt tv skang nie pon tgh ade cite syahdu gakkk....huhuhu... makin sayu la ati dan jantung ku ini..... urm....tp still mata segar bugar... nape x ley nk lelap? x taw la den nape..... nk kate siang td tido, x plak sbb td siang kan keja... nk tido mane boleh kan....huhuhu... chewah...pekerja dedikasi konon....piraaaahhhhh...hahaha.... urm..tah2 sbb aku makan nasi briyani kot td sbb 2 x ley tido...ish2...ye ker?? huk aloh, kala betul maka eden x ley makan nasi briyani waktu malam ler..... n now idung eden nie da mula gatal2...ish2...nape la eden nie tiap kali makan nasi briyani, mesti idung eden gatal kan..... dorg ade letak ape2 ke ek?? urm....bab2 rempah ratus dalam masakan nie mane la eden taw....eden nie taw makan je....huhuhu.... :P

haaa??? alamak....lupa la plak...cm ne la aku bley termakan nasi malam nie??? nie sume penangan nasi briyani la nie yang mak aku bawak balik la nie??? hadddooooiiiii...... bertambah la berat aku nie.... oh tolong2.... lemak! kau jangan lekat banyak2 dalam badan aku nie ek....sbb aku tgh berusaha nk hapuskan ko....huhuhu.... ish2..mcam org gila je ckp sendiri2.... haaaa...aku pedulik ape.... :P

Ok la kawan2, cian kat korang kan sbb bace bebelan aku yang merepek nie... :) jangan bosan bace taw.... t bace lagi yaaaaa.... ;)

LoveYou All,


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...