Saturday, December 17, 2011

Perancangan Hari Isnin....

Bismillah.. Salam semua... Hopefully segala perancangan untuk hari Isnin nanti berjalan dengan lancar... So, x de la jadi cm semlm.. satu pe pon x jadi.. huhuhu... Pe perancangan aku?? Firstly, aku dengan mak nk pegi buka akaun adik aku... Akaun SSPN... Tp kan, aku tgk kt iklan tv berkaitan dengan SSPN nie, dorg ckp kena buka kt Maybank.. Boleh x ek kalau nk buka kt CIMB?? Kalau boleh, nk je buka kt CIMB..huhuhu.. Senang.. :)...

Nie la dia si kecik 2..hehehe


Selain 2, aku dengan mak aku jugak nk pegi beli baju adik aku si kecik (xde la kecik mane pon).. Ala..si bongsu lagik manja 2..huhuhu... Nk beli baju sekolah dia... Kena la cari dari skang sbb susah taw nk cari baju n seluar dia 2... Kang kalo cari last minute, x de saiz lak kang... Taw2 je la saiz adik aku cm ne... hehehe.. Sorry yer dik.. Terkutuk plak.. :P... Kalau baju dia, maybe ade kot saiz.. Cuma tang seluar 2 yg problem ckit mak aku ckp... Susah tol nk cari...huhuhu... Now dia da besar... Besar maksud aku kt aku cni, dia da Sek. Men. tahun depan... So, mak aku tinggal sorg la kt sekolah rendah... huhuhu... Tp x pe la, ayah aku pon nk pencen lagik 4 tahun n dia pon ckp nk pencen kt sek yg same ngan mak... So, x de la masalah pon sebenar nyer...


Adik aku si kecik 2 daaaa nk sek. men. Cepat nyer mase berlalu... Next month plak umor aku meningkat lagi 1 angka...huhuhu... cepat tol la... :)... Ok la..berbalik pada perancangan aku nie, pas je cari baju pegi cari baju aku lak... Aku teringin nk pakai kemeja sebenar nyer... Tp dengan badan aku yang montel nie, cm x berapa yakin la pulak...huhuh... Pas 2 maybe nk pegi makan PIZZA... Jom kawan2 kita makan sesama..hehehe... Selain 2 kalau sempat, boleh la singgah umah makcik aku kt Pontian sane... ley borak2 n jumpe.. :)... Itulah saje perancangan aku untuk ari Isnin nanti n mase aku cuti... hehehe...

Oh yer, nanti aku akan update lagik yer untuk next entry tentang nk berjalan ke Melaka pulak dengan family n kawan2 ayah aku... yeeeehhaaaa..... C U later ;)

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...