Sunday, December 11, 2011

Broadband....Kasut....Gerhana Bulan....

Bismillah... Assalamualaikum wbt... Buat pertama kalinya aku akan meng'update' blog aku nie dari umah... Almaklumlah, da beli broadband la katekan... huhuhuhu... tp itu pon kalau idea untuk menulis datang la yer..hihihi... Ok la, aku nk cite pe ek ri nie...



Hurm.. firstly nk say thanks to my lovely mum sbb beli broadband nie (walaupun untuk mak sebenar nyer)...hihihi.. so, anak2 mak nie ley la tumpang nk update itu dan ini... termasuklah berfb...hahaha... Cite pasal nie, actually sebenar nyer pegi broadband nie pegi beli kt Gelang Patah je... Ala, kt kedai Celcom area Awana Corner 2.. Tggu punyer tggu, aku dan mak dapat gak la beli broadband 2..hihihihi... X sabar sebenar nyer nk guna... Tp pas beli 2 kitaorg bukan terus balik... Tp pegi jalan2 dulu...

Mula2 2 kitaorg pegi Tesco Bukit Indah... Pas 2 pegi Giant plak... Pegi sane sini semata2 aku nk beli kasut punyer pasal... dr satu kedai ke satu kedai mesti x berkenan... Lastly, dapat gak beli kasut kt Giant... Walaupun murah, tp boleh la kan nk pakai... aku nie jenis yang x berapa gemar nk beli brang2 yang mahal2... Maybe sejak dari kecik lagik mak aku da didik aku supaya x pakai barang2 yang branded2 nie...huhuh...

Pas je kuar dari Giant, Kak Loha msj aku... Dia tanye aku da tgk ke Gerhana Bulan... Aku ckp lom lagik... Bile je Kak Loha ckp pasal Gerhana Bulan 2, terus aku kuar keta dan tgk kt langit.... Mmg nampak la Gerhana Bulan 2... Syukur kepada-NYA sbb aku masih diberi peluang melihat kebesaran Allah.... Mase tggu adik aku kuar dari keja pon, aku sempat lagi tgk Gerhana Bulan 2.... Nk tangkap gambar tp hp aku x dapat nk capture... Biase la hp x canggih la katekan...huhuhuhu.... Sampai je kt umah, terus aku suh adik aku amik kamera.... Time 2 aku cube banyak kali gak la nk tangkap... tp x boleh2 sbb tangan aku bergoyang nk tangkap 2...huhuhu... Lastly, aku da fedup nk tangkap, adik pompuan aku yang tangkap dan dapat gak... Cuma aku x sempat la nk transfer gambar 2 from my camera kan...huhuhu....

Ok la... next entry aku akan update n letak gambar Gerhana Bulan yang adik pompuan aku tangkap ek... :)

C U next entry :)

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...