Friday, December 16, 2011

Cuti...Perancangan Ke Mana??

Salam sume.. Bismillah... Aku sebenar nyer x ley nk tido... Huhuhu.. Mentang2 la cuti...hehehe.. Mata nie seakan2 x nk lelap lak... Mane x nyer, td pas je solat Maghrib, boleh plak aku tertido.... Hurm.. bile da tido td, terjaga kul 10... Pas 2 pe lagik, mata nie makin segar bugar la nampak nyer... huhuhu....

Aku saje nk ckp pasal plan aku bile aku cuti nie... Mcm2 plan... Yela, da la susah nk cuti kan... Cuti aku ade lagik 9.5 lagi... Nanti nk cuti lagik..huhu...dapat habiskan separuh pon jadi la... :) Cuti nie g mane je?? hurm..mcm2 plan sebenar nyer... Kalau ri Jumaat, plan nyer nk pegi check up pasal aku sakit cm aku ade ceritakan dalam entry aku sebelum nie... Insyaallah.. Doakan aku x de pape yer...huhuh... Aku nie sebenar nyer malas ckit nk jumpe2 doktor nie... Tp bile ade kemungkinan ia berkaitan dengan jantung, aku mula ase takut... huih... Hopefully aku x de pape la hendak nyer... Akak2 kt opis risau gak tentang aku nie.. Thanks :)


Selain dari check up, aku maybe nk pegi makan Pizza.. Ade dapat kupon 2 kan.. So, pe lagi, pegi je la..huhuhu... Kalau korang nk dapatkan kupon 2, ley pegi kt FB Pizza hut - Pizza-Hut-Malaysia atau pegi kt twitter Pizza Hut - .Korang ley la print kupon 2 yer..hehehe... Bile aku ckp kt mak aku plan nk makan pizza, terus mak aku ckp cm nie-"hish! ingat makan jer"... huhuhu...nk wt cm ne mak, da den gomar makan pizza n den nie mmg pemakan org nyer...hehehe... Tp kalau korang malas nk cari, ley print gambor nie...

Nie la kupon nyer....Jom try...

Ok.. plan ri Jumaat da settle kot... Kot?? hurm.. actually 2 baru plan je untuk ri Jumaat... Kita berbalik pada plan seterus nyer.. Chewah... Plan ri Isnin lak, nk pegi buka Akaun Tabung Haji, nk buka akaun SSPN untuk adik2 ku n yang paling penting nk pegi shopping ngan mak...hehehe.. Saje je bawak mak shopping.. Da lame kot x g shopping...huhuhu.. Cm pelik je kan cuti semata2 nk pegi shopping..hahaha.. Argh..lantak la.. Hurm.. x pe la... 2 sume just in plan je..huhuhu... Tp kalau plan2 sgt, susah gak nanti sume x jadi... So, kalau nk pegi, kena pegi terus... :) 

Kepada akak2 ku, jumpe ri Selasa yer... :) Ckp kt bos, jangan nakal2 kt opis...hahaha.. (ops..gurau je).. Kak yana, jangan ckp betul2 taw..hehehe.. :P

C U later... (^_^)













Lovely 

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...