Monday, December 5, 2011

HR Open Day 2011

Tarikh yang ditunggu akhirnya tiba juga yer...hehehe... HR Open Day 2011... Mula2 kate start event nie pukul 10.00 pagi tp last2 nk dekat pukul 11 jugak start...ish2... cm no la boleh lambat kan...huhuhuhu.... Aku mula2 malu taw nk duk kt tempat duk depan stage 2 sbb tempat duk yang disediakan mmg terhad, n x banyak kerusi yang disediakan... Almaklumlah, kt belakang 2 ade scale model yang tidak dapat dialihkan atas2 sebab2 yang tidak dapat dielakkan.... Oleh sebab itulah dorg letak hanya beberapa kerusi je... Aku, Iryani Zainal dan Cik Azie segan nk duk ctu sbb kitaorg ingat untuk HOD je... ala..hentam sajelah.. kitaorg nie pon kira HOD gak la kan...kihkihkih... Perasan lebih...hahaha...  Iryani Zainal dan Cik Azie duduk kt barisan belakang kerusi aku.... Aku plak duk kt depan dorg.... Da la sorg2 kt depan 2, tibe2 pas 2 En. Jai, En. Salemy n En. Mahzan plak datang ctu nk duk depan aku.... Time 2 la aku ternampak rambut En. Salemy rupanyer da beruban...hihihihi... Da tua rupanyer bos Kak Yana nie...hahaha.. Yang lagi sorg 2, x ley kate ape la kan... Mmg da masuk ke usia emas..kihkihkih... :P (x baik tol aku ek...) X pe la bos, nanti raya saya minta maaf ek... hahahaha....



 Actually sebenar nyer, nk ucapkan tahniah pada akak2 aku nie... Kak Yana, Kak Ila n Kak Loha atas kejayaan dorg dalam COE... Tahniah yer dari adik mu ini...chewah.. ayat x bley blah..ehehehe... N tahniah jugak pada kak yana sbb dapat award Exemplary Performer... nk ckp dalam bahasa melayu, aku pon x taw..hahahaha... serta tahniah la jugak pada aku (puji diri sendiri), kak yana, kak ila, en.salemy n en.jai kerana akhirnya berjaya menghabiskan jugak Six Sigma..hehehe... So, hadiah 2 bos2 jangan lupa bg kt kitaorg skali yer...hahahahaha...

Ok ler...x yah ckp banyak, jom layan gambar2 nie... Enjoy ;)

Si Cantik Manis yang garduate ri 2... 

Eh2...Ade plak gambar aku...hahahaha


Cik Puan Siti Norliana dan Puan Iryani Zainal...

The best Exemplary Performer - Cik Puan Siti Norliana


Anugerah yang dimenangi oleh Cik Puan Siti Norliana

Medal kebanggaan Kak Yana and bos2..hehehe
Kami bersama SA yang berdiri tegak cm nk nyanyi lagu Negaraku...hahaha

Jelita x kami??? hahahaha

SiLC's Department.... Bos2 dikelilingi oleh si bunga2 yang jelita.. (perasan sey aku) :P

Baju MJ yang terkena lipstick seseorang..hehehehe.. Siap amik gambar 2... :P

Kami lagi.... :)

Kami lagi ditambah dengan Puan Iryani Zainal...

Dari sisi yang berbeza... Suka pict nie.. :)

Hey Si Gadis yang manis.... :)

Itu sajalah gambar yang ada..... Enjoy ;) Nanti kalau ade event2 lagi aku akan update lagi yer kengkawan... C U later......

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...