Sunday, December 18, 2011

Shopping @ Mydin dan Makan Roti Canai

Bismillah... Salam semua... Hye... Pe kabar anda ari nie?? Saya? Ok je...huhuhu.. Cuma x tahan sejuk je sbb hujan je kan sepanjang ari nie... Bile da hujan, mata pon terkatup da hendak nyer...hehehe... Paham2 je la yer.. :)... Oh ye, aku nk cite pasal aku ri nie shopping kt Mydin... Mydin je?? Ok la 2... Nk pegi jauh2 malas... Hujan2 nie malas nk bergerak sangat...huhuhu.... Lagipun tujuan nyer ke Mydin cuma nk beli beras je... Beras 1 Malaysia.. Ok gak taw beras 2.. Cube la yer... :)

Nie la Beras 1 Malaysia


Hurm...td kan aku ckp nk beli beras je kan?? Itu mula2 plan kt umah je... Tp korang taw2 je la kan bile da sampai sane, mcm2 nk beli.... Lebih2 lagi ade adik2 aku...ish2... X pe la, untuk dorg jugak... huhuhu... Cuma pe yg dorg nk 2 mestilah bermanfaat... :)...Aku bukan kedekut.. Cuma kalau beli barang yg macam2 x ke membazir name nyer... Tol x???.....

Masuk je ke pintu masuk Mydin 2, mak aku da nampak da tempat handbag kt depan 2... Mak aku dengan aku nie pantang nampak handbag... Kalau nampak je, mesti nk beli... Aku td tercari2 gak nk beli sling bag (beg silang) untuk pakai pegi Melaka nanti... Tp x de... X pe la, sok nk kuar, nk cari lain la....hehehe... Ala...aku dengan mak nie x kesah handbag yg ade brand ke x de ke asalkan cantik.... kitaorg x kesah sgt.... Aku nie pon bukan jenis org yg branded....

Pe yg kitaorg beli td?? ish2..mcm2 la.. kate nyer nk beli beras, tp bile sampai tempat lain, beli jugak.. sampaikan baju baby pon beli... huhuhu... Ikan, sayur, beras, minyak n mcam2 lagi laaa.... Sampai kt tempat sayur, beli sayur, sampai kt tempat ikan, beli ikan, sampai kt tempat minyak beli minyak... huhhu... 2 la dia kalau pegi ngan adik2 aku... mcm2 yg dorg nk... Da x de benda lagi nk beli, terus ke kaunter... Ku pikir semua barang2 2 x sampai RM100 tp rupanyer lebih dari Rm100... huhuhuhu... 2 la kalau da mcm2 yg dicapai...hehehhe.. Tp x pe la, aku kalau bab2 makan nie, aku x kesah sangat.... :)..

Ok... da kuar dari Mydin nie ingat nk terus balik.. Tp plan lain plak pegi ke Awana Corner kt Nusa Perintis 2... Makan dan makan... Aku ingat nk la diet kan.. X nk makan malam.. Tp hampeh je sbb aku tergoda dengan adik2 aku... Tergoda?? Ish2... Tergoda sampai aku makan 2 KEPING ROTI CANAI... Kalau roti kosong x pe la... nie ROTI CANAI TELUR... huih... bape banyak kalori dalam 2 korang boleh pk kan... cm no la aku nk kurus nie... huhuhu... X pe la... Sok la diet...hehehe... Ari nie ckp esok... Bile da esok, ckp esok lagik dan esok dan esok lagik...huhuhu... mcm mane nk capai azam 2 nk kurus kan....huhuhu... Tahun depan la nampak nyer kena tanam azam 2..hihihi.... Aku kalau boleh nk kurus cm Azie... Body cantik je... hehehe.. Hoepfully dapat la yer.. :)

Ok la kengkawan... C U later yer...













Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...