Friday, December 23, 2011

Melaka Aku Datang

Bismillah... Salam dan Hye semua... Pada enrty kali nie aku nk cite ckit la pasal aku nk pegi Melaka esok.... Da lame aku x datang melaka n jalan2 kt sane.... Last aku pegi Melaka pon time konvo aku tahun lepas... Hurm... dekat setahun la jugak yer...hehehehe... Yela, nk pegi sane x de geng kan.. Kan best kalau ade kawan2 yg kaki jalan n kaki bercuti...huhuhu.. So, boleh merantau ke mane saje... :)

Oh yer, bercerita untuk pegi Melaka esok, hurm...mcm2 yg da dibeli... Dari segi pakaian, makanan n macam2 lagi la... Kalau bab2 kereta nie, ayah ler yg settle kan... But kalau bab2 makan n pakaian, mak la yg selalu cbuk pasal 2... :)... Untuk pegi Melaka nie, sebenar nyer dari Khamis malam 2 aku da mula pegi cari2 barang untuk bawak pegi Melaka... Tp x sempat la nk cari banyak sbb da malam kan..huhuhu... So, td la pegi cari barang2 dengan mak... Pegi bertiga ngan adik bongsu aku 2.... Lgpon kalau pegi ramai2 ngan adik2 aku, nanti mcm2 yg diminta nyer... huhuhu.. Yela, nanti kt Melaka, nk belanja lagi kan... :)... Ri nie, rezeki murah sbb ari nie aku dapat duit..heehehehe.. Alhamdulillah.... Rezeki yang ade nk dikongsi dengan adik beradik n kawan2... :)

Hurm..bercakap nk pegi Melaka esok, mcm2 tempat la nk pegi... Tp 2 sume perancangan je sbb takut hujan kan... Skang kan musim hujan...huhuhu.. Ok la kawan2, actually x de idea nk cite pe... Nantikan next entry aku yer.. Nanti aku update lagi cite aku pegi Melaka ;)

Jumpe lagi kawan2 ;)













Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...