Saturday, December 31, 2011

Duet

Bismillah... Salam dan hye semua... Akhirnya.. Aku berduet gak ngan bos, En. Salemy 2.... Mulanyer aku ingat x de la sesi karaoke sbb masing2 buat hal sendiri2 n x ramai datang time pot luck 2... Bile da balik opis 2, En. Salemy kol kak loha suh datang kt board room sane untuk karaoke... Aku rase segan la sbb da la suara x sedap pas 2 ade hati nk nyanyi ngan bos yg suara nyer ala2 Broery Marantika 2.... Huih...suara aku ngan dia jauh... Mcm langit ngan bumi la...huhuhu...

Sampai2 je kt sane, dorg tgh cbuk2 pilih lagu.. Time 2 Kak Dayu ckp sume lagu lelaki... Lagu rock lak 2...haih... dalam hati aku nasib baik..hahahaha... Aku x bersedia nk nyanyi.... Pas 2 da bis En. Salemy duet ngan En. Azli n lagi sorg dari project punyer org, pas 2 kuar la lagu Dua Insan nyanyian Eva dan Ezad... Aku punyer la berdebar nk nyanyi.. Korg taw je la kan, lagu 2 tinggi 2... Kang terkeluar suara angsa aku...hahaha... Kak loha pon cbuk merakam.. huhuhu... Hurm... Nyanyi punyer nyanyi, x sangka lak lagu 2 aku boleh bawak....hehehe... Pas nie kalau karok, nk nyanyi lagu 2 la... Aku x gemar sangat lagu 2 sbb lagu 2 range nyer tinggi... suara aku nie da la x ley tinggi2 la katekan..huahuahuahua...

Da bis duet 2 lega sangat2... kak loha n kak liza kate not bad suara aku...aik...jaga ati aku ke?? anyway, thanks yer...hehehe...De org lain suara lagi sedap.. ;)














Lovely

misz_pja



No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...