Tuesday, December 13, 2011

Ngantuk...

Ngantuk... oh ngantuk... Da la bos ade ri nie... Cm ne nie... Mane x ngantuk nyer, pagi2 lagi da makan nasi lemak... Semlm aku suh la mak aku buat sarapan.. X sangka plak mak aku akan buat nasi lemak... Tp pape pon, nasi lemak mak tetap yang the best... hehehe.. Puji la ckit kan..huhuhu...



Semlm nk kate aku tido lambat, x la jugak sbb semlm after aku update blog aku, n ber'fb' aku terus masuk bilik... tp dalam bilik 2 pon x tido lagi sebenar nyer, baring2 dulu sambil bace novel... Sampai la ngantuk... Tp dalam kul 3 pagi 2 tibe2 aku terjaga... Mmg da jadi kebiasaan aku nie terjaga waktu pagi2 buta...huhuhu... nk wt cm ne kan... dr dulu mmg cm 2...

Ops...actually sebenar nyer aku menaip nie nk hilangkan ngantuk aku nie... 2 yg da merepek ke mane2 tah aku bercerita...hehehe... Ari nie plak bos ade... Bile bos x de, x la mgantuk mata aku nie... bile bos ade plak mata nie mengantuk... cm taw2 je mata aku nie bile bos ade ke x de... :P. hehehehe.. Hurm..dengar lagu la pe lagik kan... tp kalau da lagu2 aku nie jenis melewe2 ngantuk jugak.. tp lagu cm 2 la sedap...huhuhuhu... Now aku da asyik nk dengar lagu kak Ziana Zain plak.. Dulu aku x berapa nk gemar lagu kak ZZ nie... Tp ade satu ari nie, aku dengar lagu dia dalam radio, aku ckp dalam hati, eh sedap gak lagu kak ZZ nie...uhuhuhu...

Petang nie da la sitdown nk discuss pasal sedenak... Aku lunch nanti x ley la makan banyak... nanti kang dalam discussion 2 aku mengantuk plak... mata aku nie bukan boleh kira...huhuhu... Yela, mane x nyer pagi da makan nasi lemak... Tengahari tgk la nk makan nasi ke x...hehehe... Tp aku nie bukan kira gak, kalau aku nk makan nasi, makan jugak la...hahaha... x kira la pagi da makan berat ke x... huhuhu... Mane la badan nie x kurus2...hahaha... Tgk la kuantiti makan nyer kan... Nanti bile da makan, confirm pas balik lunch 2 mesti ngantuk....ish2.... x senonoh betul la...hahaha....

Ok la.. x de idea da nk tulis..hehehe.. C U later geng.. :)

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...