Monday, December 12, 2011

Tolonglah Mataku....

Kenapa aku tulis cm 2 as my entry kali nie?? Actually sebenar nyer aku x dapat nk lelapkan mata... Dalam erti kata lain, x ley nk tido... huhuhu... So, bile x dapat nk tido, pe lagik, berfb dan berblog la nampak nyer...huhuhu... Actually td mata aku da nk lelap sebenar nyer pas je gosok baju td... Tp bile da berpeluh2, x jadi da nk tido.. ish2.... Cm 2 plak kan..huhuhu...



Aku saje je menaip nie... nk ngantukkan lagik mata nie... Hurm.. sebenar nyer x de pe yg nk tulis, tp cbuk gatal tangan nk menaip...so, pe yg aku merepek meraban dalam nie, layan je la ok...hehehehehe... Ok la, firstly aku nk ckp pasal kereta aku... Now, aku da nk jaga betul2 kereta aku bg berkilat balik cm dulu2 mase aku dapat keta... Bukan nyer pe, sejak aku antar dan bawak akak sedara aku pegi n balik keja, kereta aku da jadi x terurus..huhuhu... x pe la... Tolong2 kan pe salah nyer...huhuhu...

Kedua nyer, aku nie sebenar nyer berangan2 la nk beli rumah la, pas 2 beli IPad, dan mcam2 lagik la... tp semua 2 tertangguh... nk kumpul la duit dulu kan..hehehe.. Duit yang ade skang nie nk simpan untuk mase depan (mase depan la sangat)... Yela, mane la taw tgh sesak, so ley la guna duit yang ade... Bercakap pasal rumah nie, aku kalau boleh nk cari umah yang dekat ngan umah family aku... Kalau la aku ditakdirkan berkahwin dengan org yang bukan satu negeri dengan aku (Johor), aku x dapat bayangkan cm ne la aku nk duk dengan dia tanpa family aku...huhuhu... Tp kena lah biasa kan... eh2..pe la yg aku melalut2 nie... Da bercakap pasal kawin lak nie.... Oh ye, skang nie mak aku da x lagik ckp pasal kawin kt aku... Maybe mak aku paham yang anak dia nie belum bersedia lagik untuk pk ke arah 2... n nk ler kena kumpul duit dlu kan.. X kan la kawin pon nk arap mak bapak sponsor (lain la kalau mak bapak kaya)...huhuhu....

Aku nie pon bukan la jenis terdesak sangat nk berpasangan.. Hurm...kalau ade jodoh, ade la... Kita tggu n lihat jer la yer..huhuhu... Kalau nk ckp pasal laki nie, aku nk la yang ade kerja tetap, hormat org tua dan paling penting bertanggungjawab... Ade ke laki yg cm 2??? Hopefully ade la yer... hehehe... Kalau abg aku lak, mak aku ckp kalau dia nk kawin, pompuan 2 mak aku nk test la dulu kan pandai masak ke x... Yela, nanti x la asyik abg aku je yang masak kan... Walaupun abg aku nie terer masak, tp bab2 tu mak aku ckp kena la jugak test pada pompuan yg dia nk kawin 2... hehehe... Ops... aku x ley la gelak lebih2... kang ade kang aku jugak terkena cm 2...kihkihkih... Walaupun mane la taw kan 1 ari nanti jodoh aku dengan org kaya ke, ade maid, tp aku tetap akan masak untuk suami...chewah... hadoi2... berangan lebih la aku nie..hahaha....

Hurm.. ok la..nanti kita sambung lagik yer... aku rase pe yg aku tulis nie da merepek meraban da nie...hahahah... Mata pon da mula mengantuk... C U next entry :)

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...