Thursday, December 8, 2011

SYMP

Kenapa aku ckp cm 2?? Confius2 kan..hahahah... actually sebenar nyer aku nie hanya menurut perintah kata bos aku... aku nie kan kuli je..so, ikut je la.. (ayat pasrah la plak).. poyo jerk..hihihi... Ada baik nyer jugak aku pindah ctu sebab privasi ckit..hehehe....



Semua barang2 aku da aku pindah kan.. cepat x? hehehe.. tp pc je x pindah kan lagik sbb tggu orang dr ICT x dtg2 gak..huhuhu.... Sabar je la... kita tggu esok dorg dtg ke x... kalau x, mmg aku pindahkan sendiri la nampak nyer (mcm la pndai kan)...huhuhu....

2 je la aku nk ckp... x de idea la nk tulis sebenar nyer... otak da buntu, da penat nk pk plus badan pon penat angkat barang 2..hahaha.. poyo :P

esok aku update lagik yer kengkawan.....

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...